Witam

Więcej
6 lata 10 miesiąc temu #5306 przez Wallygator
Witam was created by Wallygator
witam serdecznie.
nie jestem zadnym studentem sinologii, nie interesowalem sie nigdy za bardzo Chinami do czasu gdy... hmm no wlasnie, poznalem Chinke. od tej pory poszerzam wiedze na temat Chin, kultury, zwyczajow itd.
w sierpniu wylatuje, wlasciwie to wszystko juz mam, jak to sie ladnie mowi po polsku, zalatwione. no moze nie wszystko, bo zastanawiam sie jescze nad prezentem. poprosila mnie o jakies smakolyki z Polski, z racji tego, ze lubi slodycze. zdaje sobie sprawe, ze w Chinach jesli nie ma wszystkiego, to jest prawie wszystko. moglby ktos doradzic w tej sprawie? najlepiej nie tak bardzo czekoladowego. druga sprawa to jakis prezent z Polski, moze cos z bursztynem?
mam nadzieje, ze mi pomozecie :)
milego dnia, dobrego wieczoru

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 10 miesiąc temu #5307 przez achinger
Replied by achinger on topic Witam
Cześć

Ładny naszyjnik z bursztynem to bardzo dobry pomysł.

Ze słodyczy to Mieszanka wedlowska jest OK, krówki też są niezłe. Zabrałbym jeszcze jakąś wódeczkę dla męskiego członka jej rodziny (ojca lub jakiegoś wujka lub kuzyna).

Więcej
6 lata 10 miesiąc temu #5315 przez Wallygator
Replied by Wallygator on topic Witam
dziekuje bardzo za odpowiedz.
wlasnie o naszyjniku z bursztynem myslalem, wiec sie rozejrze za jakims naprawde ladnym.
co do slodyczy to gdzies rowniez czytalem juz o tych propozycjach, wiec jesli nikt wiecej nie zaproponuje czegos innego to pozostane przy tym.
o wodeczce oczywiscie nie moglbym zapomniec, mieszka z rodzicami i starszym bratem. tylko teraz nasuwa sie pytanie, jakiej marki ta flaszka? wstyd mi sie przyznac, ale nie pije alkoholu w zasadzie, wodki to juz w ogole.

Więcej
6 lata 10 miesiąc temu #5318 przez ximinez
Replied by ximinez on topic Witam