A to i ja się przedstawię ;)

Więcej
10 lata 8 miesiąc temu #698 przez Camillvs
Mam na imię Kamil, studiuję stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim, Chiny nie są co prawda miłością mojego życia, ale jak najbardziej interesuję się nimi i jakoś tak wyszło, że trafiłem na lektorat z języka chińskiego, a teraz jadę na stypendium do Wuhanu, więc zadaję (za) dużo pytań przed tym wyjazdem ;)

人在江湖,身不由己!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

• Wlodek
  • Wylogowany
  • Cesarski urzędnik
  • Cesarski urzędnik
  • China is a civilization pretending to be a state
Więcej
10 lata 8 miesiąc temu #699 przez Wlodek

Chiny nie są co prawda miłością mojego życia, ale jak najbardziej interesuję się nimi

to dobrze, miłość zaślepia. Ale może to się zmieni po pobycie na miejscu? W każdym razie życzę koledze po fachu zachowania zdrowego dystansu;)

Quand la Chine s'éveillera - le monde tremblera
Napoleon Bonaparte

Więcej
10 lata 8 miesiąc temu #703 przez Jolanta
Cześć Kamilu, widzę, żeś kompletnie kolega po fachu. Stosunki mn skończyłam w 2005, teraz mam nadzieję obronić licencjat z sinologii i nauczyć się mówić po chińsku. Bo jak na razie po kilku zdaniach oblewam się zimnym potem i uciekam. Może nauka w Chinach pokaże, że Chińczyk nie gryzie ;)

www.rottka.pl
Pomaga rottweilerom.

Więcej
10 lata 8 miesiąc temu #709 przez Camillvs

Chiny nie są co prawda miłością mojego życia, ale jak najbardziej interesuję się nimi

to dobrze, miłość zaślepia. Ale może to się zmieni po pobycie na miejscu? W każdym razie życzę koledze po fachu zachowania zdrowego dystansu;)

Czytając blog Zhao Zhuxi vel Homikusa czasami miałem wrażenie, że na miejscu mogę nabawić się co najwyżej awersji do Chin, a nie się w tym kraju zakochać ;)

人在江湖,身不由己!

• Wlodek
  • Wylogowany
  • Cesarski urzędnik
  • Cesarski urzędnik
  • China is a civilization pretending to be a state
Więcej
10 lata 8 miesiąc temu #711 przez Wlodek