Studia w Chinach parę pytań

Więcej
6 lata 8 miesiąc temu #5535 przez Kopar
Witam! Obecnie studiuję politologię w Polsce (jestem na 3 roku). Mam pytania dotyczące studiów w Chinach. Nie umiem języka Chińskiego.
1. Jakie są wymagania, aby studiować? (chodzi mi o jakieś certyfikaty językowe itd.)
2. Jakie są mniej więcej koszta (opłata za semestr, mieszkanie, utrzymanie itd.)
3. Czy da się tam studiować sinologię po angielsku?? A jeśli nie to czy da się tam studiować przedmioty humanistyczne po angielsku (typu politologia, filozofia itd.)
Chciałbym cały przyszły rok poświęcić do przygotowania się na tą wyprawę :). Oczywiście zamierzam studiować od 1 roku.

Dzięki za odpowiedź

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 8 miesiąc temu #5555 przez qewsade
Jakoże sam jadę na studia licencjackie w tym roku, oraz że uzyskałem praktycznie wszelkie potrzebne mi informacje (poza paroma szczegółami ;) ) mogę spróbować Ci pomóc :

1. Co do wymagań, wszystko zależy jakie studia. Osobiście idę na studia po angielsku, z założeniem nauczenia się chińskiego - tam wymagają na Bachelor zdaną maturę  i wykaz wszystkich ocen przetłumaczone na angielski lub chiński, egzamin językowy TOEFL/IELTS - to myślę główne dokumenty. Oprócz tego respektowanie praw chińskich, być zdrowym (badanie lekarskie), mieć paszport ważny. Czasami mogą wymagać jakiś papierów typu Family Finance Support. Jeśli myślisz o studiach non-degree, to raczej certyfikaty językowe nie będą potrzebne.